|
|
|
|
rajdowa broń:
|
Honda Civic Type-R
|
silnik:
|
K20A2, 4 cylindry DOHC 16V, i-VTEC
|
pojemno¶ć:
|
1998 ccm
|
moc maksymalna (kW/ KM)
|
147/200 (przy 7400 obr/min)
|
moment obrotowy (Nm):
|
196 (przy 6500 obr/min)
|
masa własna:
|
ok. 1180 kg
|
układ wydechowy:
|
grupa N
|
układ dolotowy:
|
stożkowy filtr powietrza K&N
|
skrzynia biegów:
|
JAS Motorsport 6-cio biegowa, krótkie przełożenie główne + 4,5,6 krótkie, szpera
|
komputer:
|
JAS Motorsport
|
zawieszenie przód:
|
kolumny MacPhersona, sprężyny ¶rubowe, stabilizatory poprzeczne, amortyzatory Reiger
|
zawieszenie tył:
|
podwójne wahacze, sprężyny ¶rubowe, stabilizatory poprzeczne, amortyzatory Reiger
|
hamulce:
|
wentylowane tarczowe z przodu, pełne tarczowe z tyłu, klocki Ferodo
|
opony:
|
Pirelli, Michelin
|
Wyposażenie bezpieczeństwa:
|
Fotele:
|
Sparco
|
pasy bezpieczeństwa:
|
Sparco, 6-cio punktowe
|
system ga¶niczy:
|
Sparco
|
klatka bezpieczeństwa:
|
zgodna z zał±cznikiem J
|
|
|
|
|
|
|
|
© Bartłomiej Grzybek TEAM & LKnet PR, Wszelkie prawa zastrzeżone
|
created & hosted by LKnet
|
|