|
|
|
|
rajdowa broń:
|
Mitsubishi Lancer Evo IX
|
silnik:
|
4-cylindrowy, 16 zaworów DOHC
|
pojemno¶ć:
|
1998 cm3
|
moc maksymalna (kW/ KM)
|
280KM przy 6000 obr./ min.
|
turbo:
|
zwężka 32mm, ład.: ok.1,6 bara
|
moment obrotowy (Nm):
|
550Nm przy 3100 obr./min.
|
skrzynia biegów:
|
5-cio biegowa, kłowa
|
sprzęgło:
|
stalowe, suche
|
napęd:
|
stały na cztery koła
|
masa własna:
|
1400 kg
|
zawieszenie:
|
Proflex lub Reiger
|
hamulce:
|
Brembo, wentylowane
|
opony:
|
Michelin / Pirelli
|
flegi:
|
Speedline
|
koła:
|
asfalt 8"x17, szuter 7"x15", ¶nieg 5"x16"
|
prędko¶ć maksymalna:
|
220 km/h
|
zużycie paliwa:
|
ok.70 l/100km w warunkach rajdowych,
ok.25 l/100km na odcinku dojazdowym
|
Wyposażenie bezpieczeństwa:
|
Fotele:
|
Sparco Corsa / Toora
|
pasy bezpieczeństwa:
|
6-cio pkt. Toora
|
system ga¶niczy:
|
Toora
|
|
|
|
|
|
|
|
© Bartłomiej Grzybek TEAM & LKnet PR, Wszelkie prawa zastrzeżone
|
created & hosted by LKnet
|
|